marți, 29 martie 2016

Arome pretioase

  Am revenit cu primele impresii legate de Noul Silan Soft & Oils Gold...

 Dragoste de la prima atingere pana la ultima nota de miros!



   Si ca sa exemplific, am facut un set de poze cu camasa alba (pe care o port mai ales in tinutele office), inainte de-a folosi balsamul de rufe si dupa. Performanta detergentului combinata cu cea a lui Silan face diferenta! Balsamul da catifelare hainelor si imprima un miros proaspat floral cu note lemnoase si vanilie si cel mai important e persistenta lui. Imi place ca nu e foarte puternic, e atat cat si cum trebuie. Odata ce am adus toate hainele albe de la uscat, in  camera s-a simtit prospetimea si mirosul suav, placut.

  Sunt foarte bucuroasa ca imi stiu imbracamintea protejata, pufoasa, curata pentru o " viata" cat mai indelungata si o purtare de senzatie!
 Vi-l recomand cu placere si sper sa fiti incantati de rezultatele lui asa cum sunt si eu. Urmeaza si alte testari :) asa ca fiti pe faza!‪#‎buzzsilan‬ BUZZStore

Cine nu are cont pe BUZZstore linkul de inscriere            http://buzzers.ro/invite/0dea5fd2da0681b1fe230be36b45a8fd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu