sâmbătă, 26 martie 2016

BUZZstore si Silan


Particip la Campania

Descopera ingrijirea fascinanta cu parfumuri pretioase!


Multumesc frumos ‪#‎buzzsilan‬ BUZZStore ! M-am bucurat de cum m-a sunat curierul,am stiut ca era vorba de coletul cu Silan.Pacat ca bucuria nu se poate fotografia emoticon grin In schimb acestea sunt primele poze cu Noul Silan Soft & Oils Gold (sa mai spun ca e culoarea mea favorita).

Cu putina emotie, dar si mai multa bucurie va scriu despre prima experienta a mea de buzz-er :D

Sa incepem prin prezentarea coletului.

Ce contine kit-ul de BUZZ Silan Soft & Oils Gold :


  • 1 x balsam de rufe Silan Soft & Oils Gold 1.5 L
  • 10 x mostre balsam de  rufe Silan Soft & Oils Gold
  • 10 x brosuri informative
  • 1 umeras cadou ( foarte frumos,in culoarea mea favorita)
  • 1x ghid de Buzz

Sunt nerabdatoare sa testez acest balsam de rufe, mai bine spus noua gama ( Silan folosesc de mult timp).
Spor la spalat si imbalsamat cu Silan :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu