marți, 4 aprilie 2017

Testarea sapunului-crema lichid Dove

Revin in mediul online cu parerea despre testarea sapunului-crema lichid Dove.Cei din familia mea a luat cunostinta de beneficiile oferite pielii-un adevarat rasfat.Dove,pentru mine reprezinta cel mai bun sapun (indiferent de forma sa).Sapunul-crema lichid Dove Original 250 ml m-a convins ca nu am nevoie de o crema de maini imediat dupa spalare.Dove curata foarte eficient pielea,o catifeleaza mai ales in conditiile in care apa este destul de dura.Eu am o sensibilitate destul de mare si mereu sunt foarte atenta la igena mainiilor.Cu Dove ma simt realmente protejata.Imi place consistenta cremoasa,usor albastrie si cu parfumul subtil specific marcii (pe care il stiu de cand am incercat prima data sapun Dove).Recomand Dove oricand simtiti nevoia de un rasfat! BUZZStore #buzzove



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu