sâmbătă, 25 martie 2017

Dove prezentare kit de testare

Daca erati curiosi sa aflati ce contine kitul de testare a sapunului lichid Dove :
1 × set testare format din sapun-crema lichid Dove Original 250 ml si o rezerva Dove original 500ml;
2 × sapun-crema lichid Dove Original 250ml;
5 × brosuri informative pe care sa le ofer prietenilor si colegilor, impreuna cu impresiile mele din campania de testare;
1 × prosop de maini ;
1 × ghid de BUZZ BUZZStore
Dove este cel mai bun! BUZZStore #buzzdove

Un comentariu:

  1. Bună!
    Si eu testez produsele Dove prin campania BUZZstore. Până acum mi-au făcut o impresie bună. Săpunul lichid Dove este mult mai hidratant decât ceea ce foloseam până acum, lasă pielea moale, fină, fără senzația de "piele care strânge". Nu imi pare rău că m-am înscris la această campanie de testare. Cred că m-au convins să le folosesc și pe viitor.

    RăspundețiȘtergere