miercuri, 7 septembrie 2011

giveaway Aniversar Clarra

Linkul : http://clarra.wordpress.com/2011/09/02/concursul-nr-1-castiga-cu-reverto/
Reverto respecta traditia si ofera cele mai bune produse pentru corp si baie, 100% naturale, fabricate manual folosind metode traditionale.
Produsele cosmetice de inalta calitate Reverto sunt formulate, din ingrediente active 100% naturale, dupa retete traditionale, in serie mica, au in formula lor doar uleiuri vegetale, uleiuri esentiale pure si culori naturale. Tocmai utilizarea acestor ingrediente prietenoase cu pielea confera produselor o calitate extraordinara.

De la Reverto eu am avut ocazia sa testez cateva produse si va spun cu mana pe inima ca sunt absolut minunate. Ce am testat:
  • untul de corp de ciocolata – v-am povestit despre el AICI
  • parfumul solid de iasomie – incredibil de intens parfumat, cu o aroma 100% naturala – urmeaza review in curand
  • sapunul de lavanda – in afara faptului ca miroase foarte placut (inchid ochii si visez ca sunt pe un camp de lavanda), inmiresmeaza intreaga baie, si este unul dintre cele mai hidratante sapunuri pe care le-am folosit (da da, muuult mai hidratant decat celebrul Dove , care mie efectiv mi-a jupuit un strat de piele de pe maini si mi-a crapat pielea de mi-a dat sangele) si imi calmeaza mancarimea mainilor (daca spal cu Axion sau detergent de rufe mi se usuca mainile si ma mananca)
Ce puteti castiga voi?
Un premiu alcatuit din:
Un unt de corp Chocolat
O consolare ultra emolienta cu aroma senzuala de ciocolata.
Aroma ciocolatie usor vanilata este o combinatie dulce a untului de cacao brut, neprocesat si uleiurilor infuzate cu boabe de Vanilie Bourbon; mangaietoare, senzuala, exotica si delicioasa.
O combinatie de unturi si uleiuri bogate in antioxidanti naturali, care previn deshidratarea pielii si intensifica regenerarea.
La temperatura camerei untul este semisolid, insa in contact cu pielea se va lichefia lasand uleiurile si untul de cacao sa hidrateze pielea.
Produsul se pastreaza ferit de razele soarelui, umiditate si temperaturi mai mari de + 24 ˚C.

Un sapun de lavanda
Un camp mov de levantica sau un ghiveci de levantica in curtea bunicii; parfumul sau proaspat, floral cu tonuri subtile verzi, ierboase, trezeste amintiri placute, relaxante si reconfortante.
Bucurati-va de acest sapun hidratant cu flori parfumate de levantica, care detine toate calitatile unui sapun fabricat manual.
Pielea va deveni mai hidratata in timpul utilizarii acestui sapun relaxant datorita uleiului de levantica, celebru pentru calitatile sale calmante si emoliente.
Ce trebuie sa faceti?
Pasi obligatorii:
Pas 1: Sa va abonati la noutati pe blogul meu – vedeti caseta in dreapta butonul Follow
Pas 2: Sa dati like paginii Reverto
Pas 3: Sa-mi lasati un comentariu la acest articol in care sa-mi spuneti ce credeti ca le lipseste produselor 100% naturale, de adesea sunt preferate  produsele cosmetice in locul lor? Sa fie oare ambalajul? Sau eficienta? Sau aroma? Va rog sa argumentati raspunsul :)
Pasi facultativi:
Pas 4: Sa dati like paginii mele de Facebook  si sa specificati in comentariu acest lucru= 1 extra entry
Pas 5: Sa faceti o postare pe blogul vostru despre acest giveaway, cu link activ catre mine si sa specificati in comentariu acest lucru = 2 extra entries
Deadline: 12 septembrie
Mult succes!
http://clarra.wordpress.com/2011/09/02/concursul-nr-1-castiga-cu-reverto/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu