joi, 29 septembrie 2011

Giveaway 200+ Valentina Bucur

miercuri, 28 septembrie 2011

+200 Followers Giveaway


     Bună fetelor! Am cam întârziat cu startul acestui giveaway, însă am vrut să se încheie mai întâi concursurile anterioare. Pe Facebook am cu mult peste 200 likes iar pe blog am atins 209 followers! Thanks a lot! La acest giveaway sponsorii sunt cei de la Cosmetic Plant, care m-au ajutat cu 2 produse. Celălalt produs eu l-am cumpărat.

   Premii premii premii!
 1. Cremă anticelulitică forte cu extract de cafea verde de la Cosmetic Plant. Iniţial, am vrut să testez acest produs, drept urmare l-am folosit într-o singură zi, o dată dimineaţa şi o dată seara. Nu am aplicat mult produs, am aplicat foarte puţin pe coapse. Se poate observa clar şi în lumină că e foarte puţin consumat. Dacă puneţi degetul peste ambalaj, unde se vede porţiunea goală, este cât un deget ( iar eu am degetele subţiri ... ). Am precizat acest lucru şi pe Facebook şi v-am întrebat dacă e ok, iar toate aţi spus că nu e nicio problemă, aşa că l-am adăugat aici. Sincer era păcat să nu mai folosesc eu produsul şi să-l irosesc aiurea.
 2. Mască astrigentă cu extract de ulei de salvie de la Cosmetic Plant. Acest produs este intact.
 3. Anticearcăn Oriflame nuanţa gold. Este intact. Acest produs l-am achiziţionat eu.

                Acesta este premiul! Iar acum, regulile.
I. Reguli obligatorii 
1. Să mă urmăriţi prin GFC
2. Să daţi like paginii de Facebook a celor de la Cosmetic Plant ( doar oferă o parte din premiu, nu? )
3. Să daţi like paginii mele de Facebook. Butonul este în dreapta sau daţi click aici 

Nerespectarea acestor 3 reguli de mai sus va aduce descalificarea din concurs. Presupun că ştiţi, vă descalific dacă nu găsesc cerinţele îndeplinite şi nu-mi place să fac asta.

II. Reguli opţionale 
4. Postaţi pe blogul vostru despre acest concurs ( indiferent dacă puneţi poză sau nu ) + 1 entry
5. Share pe Facebook +1 entry
6. Follow me on Twitter +1 entry
7. Tweet about this giveaway +1entry
8. Adăugaţi-mă în lista voastră de bloguri +2 entry

           Dacă îndepliniţi şi aceste condiţii opţionale, veţi avea 7 şanse. Dacă vă înscrieţi de 2 ori, voi lua în considerare prima înscriere. Comentariul trebuie să conţină datele obligatorii şi cele opţionale, dacă e cazul.             Concursul se încheie pe data de 19 octombrie, iar pe 20 voi anunţa câştigătoarea. Premiul îl voi trimite eu. Câştigătoarea va fi nevoită să-mi trimită mail cu datele ei la broken.wings_95@yahoo.com sau la valentina.bucur@ymail.com ( I told you, I have a new mail adress!! ) Voi alege câştigătoarea cu List Randomizer.
          Dacă aveţi nelămuriri, aştept să-mi spuneţi. Sper să vă înscrieţi în număr cât mai mare!

Linkul este 
http://valentinabucur.blogspot.com/2011/09/200-followers-giveaway.htmlhttp://valentinabucur.blogspot.com/2011/09/200-followers-giveaway.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu