duminică, 15 aprilie 2018

Un nou look - o noua vopsea gel pentru par PURECOLOR


BUZZStore Schwarzkopf #buzzpurecolor #purecolor #purehappiness #purefun


Toate doamnele si domnisoarele isi doresc ca podoapa lor capilara sa fie perfecta. Perfectiunea imi e greu sa cred ca se va atinge si pana atunci va impartasesc din experienta mea avuta cu Pure Color.

Intai voi face si prezentarea de rigoare: Pure Color este cea mai noua gama de colorare a parului de la Schwarzkopf. Nu am avut emotii pentru ca foloseam tot de la ei vopseaua de par nuanta saten (este mentionata pe blog la produse consumate luna februarie.).Si tot acum ati aflat ca din februarie nu m-am mai vopsit, firele albe au aparut,in special la radacina- cea mai groaznica chestie legata de par 😑

Campania celor de la Buzzstore a venit la fix!Pentru ca trebuie sa ma vopsesc cat mai curand...am ales data de 04.04.2018-consemnata si in my bullet journal 😍...

Ziua cand am primit  (de fapt seara cand am ajuns de la munca) am fost mega incantata sa descoper kitul.Am ilustrat cu poze pe facebook dar voi mai insera si aici ceva:


Am impartit  printre colege si prietene-stikere,teste de personalitate- o pauza de bunadispunere apoi urmata de un party acasa.



Acum voi trece direct la partea cu vopsitul in sine!
Am avut posibilitatea sa aleg nuanta care mi-am dorit-o si anume 6.0 Roasted Cocoa Pure Color/ 6.0 Cacao Rumenita yummy😊
Continutul:
1.Dispozitiv de aplicare cu lotiune fixatoare 60 ml
2.Tub cu gel colorant 60 ml
3.Pliculet cu balsam de ingrijire 22,5 ml
4.Pliant cu instructiuni
5.pereche de manusi
Ingredientele sunt naturale, recunoscute  pentru puterea lor de ingrijire si hidratare. Aloe vera -hidrateaza, ingrijeste si repara firul deteriorat. Extractul de cactus - pastreaza prospetimea si hidratarea naturala a parului, bogat in vitamina E. Uleiul de jojoba - protejeaza firul de par, netezeste firele despicate,efect anti-uscare.

Cutia/ambalajul este unul foarte atractiv,care parca ar spune ca parul daca ar putea alege,cu siguranta ar fi Pure Color.

Aplicarea a fost usoara.Ca si truc imi aplic,pentru orce eventualitate,o masca de fata,aceasta se usuca iar daca sare/din greseala dau pe ten nu are contact direct cu derma.Si nici nu stau cu grija.Intre spalare si o noua vopsire las chiar si 5 zile sa treaca la fel si dupa vopsire,nu spal imediat,las sa treaca cateva zile.Parul meu este ca tip normal,vopsit.

Mi s-a parut un pic ciudat sa aplic cu manusile,dar m-am conformat si descurcat.De obicei tin amestecul intr-un castronel si il aplic cu o pensula lata.Asa ca am facut carare si am aplicat,usor gelul luand suvitele rand pe rand,Cu mana tineam si cu cealalta uniformizam.La sfarsit am prins parul la spate,intr-un coc. Dupa perioada mentionata pe pliant am trecut la spalare.Spalarea cu apa calduta chiar si spre rece. Pliculet cu balsam de ingrijire m-a cucerit prin miros de prospetime.Mi-am urmat tot ritualul baii si after.M-am uitat mai ales la radacina,totul in regula,nici urma de pete.Abia dimineata,cu parul uscat mi-am admirat "opera".Si nu mai pot spune,cat de bine ma simt cand imi stiu parul ingrijit.Culoarea este intensa,parul straluceste iar gelul vopsea este usor de aplicat si nu curge-foarte important!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu